A V24 csoport Kft. Minőségirányítási Rendszert használva kezdte meg 2023 -ban a szakoktatást a BKIK akreditáció után, 1 tanulóval. Szakoktató: Mészáros Péter Villanyszerelő Mester /ÉV, EBF, VV felülvizsgáló, FAM szerelő
Legfőbb célunk
A tanulóknak olyan szintű gyakorlati oktatás átadása, amivel a szakma megszerzését követően, összetettebb munkafolyamatokkal, akár önállóan is helyt tudjanak állni munkavállalóként, -és a szakma legjobbjai legyenek. Egy olyan ideológiát, tudást szeretnénk átadni, ami egész szakmai pályájukon végig kíséri Őket. A mi szakmaiságunkat még 30 év után is a Mestereink és Tanítóink határozzák meg.
Oktatási módszereink érdekesek és innovatívak. Munkaeszközeink legújabb technológiákkal párosulnak.
Nagy hangsúlyt helyezünk a Biztonságos munkavégzésre. Pl.: A feszültség mentesítés összecserélhetetlen 5 lépését folyamatosan ismételjük, gyakoroljuk. (Nem csak a tanulókkal).
Azon tanulók jelentkezését várjuk, akik elkötelezettek és azonosulni tudnak a V24 csoport Kft. elveivel.
Az alábbiakban ismertetjük a Duális Képzésünk 2023-as év Minőségirányítási Rendszerét a galéria alatt.
Minőségirányítási Rendszer
A Kamarai Minőségi Szempontrendszer alapján
2022/2023
Nyilatkozat a minőségi kritériumok teljesüléséért felelős személyről
Duális Képzőhely tekintetében felelős a minőségi kritériumok teljesüléséért:
Név: Mészáros Péter
Beosztás: Ügyvezető Igazgató, Oktató
A minőségi kritériumok érvényesítése érdekében tett intézkedések felsorolása:
1. A minőségi kritériumok megtartásában egy mérés – mérési eredményhez igazítási rendszert alakítanék ki.
2. A mellékelt képzési program szerinti tananyag alapján minden leadott modul után modulzáró vizsga (témazáró teszt) következne, ami egybe lenne kötve egy minőségellenőrzési ponttal, ahol a diákoknak értékelnie kell az oktatás minőségét is.
3. A megkapott teszteredmények, és az elégedettségi eredmények alapján elvégzem a visszacsatolást, és változtatok a képzés eszközein. Ha a képzési eredmény úgy kívánja, akkor ezt vagy a tananyag több gyakorlati bemutatóval és gyakorlással érem el, vagy több elméleti anyag kiadásával.
Dátum:2023.0 1. 12.
….…………………………………..
Aláírás helye
Minőségirányítási Rendszer
A Kamarai Minőségi Szempontrendszer alapján
2022/2023
A duális szakmai oktatásra és szakmai képzésre vonatkozó jogszabályokban foglaltak, valamint a jelen szempontrendszerben meghatározott minőségi követelmények teljesülése érdekében elengedhetetlen a képzési célok és képzési minőségcélok eléréséhez szükséges folyamatok és felelősségi körök meghatározása. A duális képzőhely vezetőjének feladata és felelőssége a minőségirányítási szempontrendszer kialakítása, oktatása a képzései folyamatban közreműködő és azt befolyásoló munkatársak számára, továbbá a képzési célok eléréséhez szükséges erőforrások biztosítása.
A duális képzőhely vezetője:
- felelős a duális képzőhely képzési céljainak megfogalmazásáért időszakos újragondolásáért és aktualizálásáért,
- biztosítja a képzési és az azt befolyásoló folyamatok szabályozottságát, ellenőrizhetőségét és fejlesztését a képzési célok elérésének érdekében a vonatkozó jogszabályok és szabályozó dokumentumok és előírások betartásával,
- gondoskodik a 2. pontban megfogalmazott folyamatok működtetéséhez és fejlesztéséhez szükséges erőforrások biztosításáról,
- gondoskodik a 2. pontban megfogalmazott folyamatok működésének rendszeres ellenőrzéséről,
- a folyamatos mérések és visszajelzések eredményeit a folyamatokba visszacsatolja, és ezzel együtt gondoskodik a nem megfelelősségek megakadályozásáról,
- dönt a 2. pontban megfogalmazott folyamatok fejlesztéséhez szükséges intézkedésekről.
A duális képzőhely által meghatározott képzési minőségcélok
2022/2023. tanévre vonatkozóan
Sorszám | Minőségcél | Felelős személy(ek) | Módszer | Értékelés |
1. | A MIR bevezetése, működtetése | MÉSZÁROS PÉTER | mérés értékelés helyesbítő tev. visszacsatolás | 2023. aug. vége |
Alulírott, MÉSZÁROS PÉTER nyilatkozom, hogy a képzési célok meghatározása során figyelembe vettem:
- a tanulók érdekeit, igényeit és elvárásait,
- a jogszabályi és a képzési programba foglalt követelményeket,
- a kapcsolatban álló szakképző intézmények elvárásait,
- a minőségi szempontrendszerben meghatározott folyamatok eredményességét,
- a folyamatok fejlesztési lehetőségeit, valamint
- a vállalkozás emberi erőforrás utánpótlási igényeit
A képzési minőségcélok elérése érdekében a képzési és az azt befolyásoló folyamatok működtetése és fejlesztése érdekében a vezető és a munkatársak számára szervezetünk biztosítja az alábbi lehetőségeket:
szakmai továbbképzésen részvétel
szakmai konferencián részvétel
szakmai kiállításon részvétel
szakmai folyóiratok biztosítása
Szabvány hozzáférés biztosítása olvasószobában
szakmai tanulmányi versenyre való felkészítés
Egyéb: szakmai workshopokon való részvétel
Nyilatkozom továbbá, hogy a képzőhely minőségpolitikája:
A Kamarai Minőségi Szempontrendszer figyelembevételével a munkaerőpiacon egyre jobban érvényesülni tudó tanulók képzése.
Keltezés helye, dátum:2023.01.12
….…………………………………..
Cégnév
(duális képzőhely vezetője)
A képzési folyamat szabályozása
A folyamatok mérése, felügyelete és elemzése érdekébenigénybe venni kívánt módszerek felsorolása:
1. A folyamatokat, feladatokat folyamatosan ellenőrizzük, közösen átbeszéljük az eredményeket, mind online, mind személyes konzultációkon. Fontos, hogy a csapat együtt dolgozzon, lássák egymás munkáit, hogy tanuljanak a másik hibáiból, illetve inspirálják egymást.
2. A tanulói elégedettséget minden félév zárásakor kérdőíven ellenőrzöm
3. A folyamatok ellenőrzése személyesen (műhely munka, vagy külső területen jelenléti oktatás alatt), megy végbe a Kft cégirányítás rendszerével összekapcsolva napi szinten regisztrálva.
4. A tanulók folyamatos értékelése a tanulmányaik alatt folyamatosan biztosított az oktatók által. Az értékelés módszereit a képzési programok meghatározzák.
5. A képzési folyamat eredményességének mérése elsősorban a tanuló tanulmányainak sikeressége, valamint a képzésben részt vevők folyamatos szóbeli és időszakonkénti írásbeli visszajelzései alapján is történik.
Az önálló folyamatszabályozási módszerek helyett a képzési program folyamatszabályozását kívánom alkalmazni:
Igen Nem
Keltezés helye, dátum:
….…………………………………..
(duális képzőhely vezetője)
A folyamat mérése, ellenőrzése, visszacsatolása
Mérés és ellenőrzés
Helyesbítő tevékenységek, visszacsatolás
Mérés és ellenőrzés
A képzés, illetve a folyamat ellenőrzése folyamatos kell legyen. A képzési programban meghatározott tananyag és ütemterv mentén haladva minden modul zárásakor egy modulzáró (témazáró) vizsga következik kiadott gyakorlati feladatokkal, azok időre (vagy határidőre) való elkészítésével. Ezt követően, illetve a modulzáró értékelését követően lenne egy minőségirányítási mérési pont, ahol a diák kérdőív kitöltése alapján véleményt alkothat többek közt:
- az oktatás hatékonyságáról
- az oktató felkészültségéről a leadott témában
- a gyakorlati hely felszereltségéről (könnyű volt-e a téma elsajátítása az adott gyakorlati helyen)
- a felhasznált eszközökről, programokról
- az oktatás fórumairól (esetleges digitális oktatás esetén)
- az elméleti, és gyakorlati szemléltetések hatékonyságáról
Helyesbítő tevékenységek, visszacsatolás
Az így kapott mérési eredmények állandó visszajelzést nyújtanak a duális gyakorlati helynek, mely eredményeket felhasználva folyamatosan javítható a képzés, hogy a végén a leghatékonyabb módszerrel lehessen képezni a diákokat.
A dokumentációval kapcsolatos alapvető információk megjelöléséhez
- Melyek a duális képzőhely kritikus dokumentumai (pl.: szabályzatok, eljárásrendek, munkavégzési dokumentumok stb.)?
Dokumentum/ok neve | Típus | Tárolás | Megőrzési idő |
Nyilvántartásba vétel értesítése, jegyzőkönyv (illetékes Kamara által kiállított) | Papír | Zárható szekrényben | A vonatkozó jogszabályban meghatározott ideig. |
Képzési program | Papír/elektronikus | Zárható szekrényben Központi szerveren | A vonatkozó jogszabályban meghatározott ideig (aktualitást figyelembe véve) |
KAMSZER (mellékletekkel,aktualizálással együtt) | Papír/elektronikus | Zárható szekrényben Központi szerveren | 6 év |
Oktató(k) végzettségét igazoló bizonyítványok | Papír/elektronikus | Zárható szekrény Központi szerveren | 50 év |
Szakképzési munkaszerződés | Papír/elektronikus | Zárható szekrény Központi szerveren | SZMSZ:50 év Megszűnéstől számított 6 év |
Foglalkozási napló | Papír/elektronikus | Zárható szekrény Központi szerveren | A vonatkozó jogszabályban meghatározott ideig. |
Felelősségbiztosítás | Papír/elektronikus | Zárható szekrény Központi szerveren | 6 év |
Munka- és bérügyi dokumentumok (pl.: bérkartonok, TB kiskönyv, táppénz igazolás stb.) | Papír/elektronikus | Zárható szekrény Központi szerveren | 50 év |
NAV bejelentés | Papír/elektronikus | Zárható szekrény Központi szerveren | A vonatkozó jogszabályban meghatározott ideig. |
Egyéb |
- A papír alapú dokumentumok őrzési helyének és idejének megjelölése:
A cég mindenkori székhelyén elzárva őrizve
- A kizárólag elektronikusan létező dokumentumok őrzési helyének és idejének, illetve elérhetőségének megjelölése:
A cég mindenkori székhelyén NAS szerveren 50 évig tárolva
–
- Kérjük, jelölje meg a dokumentumok selejtezésének a módját:
Iratmegsemmisítő,
- Kérjük, jelölje meg a dokumentumok teljeskörű kezeléséért felelős személyt (pl.: minőségi szempontrendszerért felelős vezető, ügyvezető stb.)
MÉSZÁROS PÉTER ÜGYVEZETŐ IGAZGATÓ
Keltezés helye és ideje:
Budapest 2023. 01. 26
……………………………………………
Aláírás helye
(a duálisképzőhely vezetője által kijelölt, vezető beosztású személy)
Minőségirányítási Rendszer
mellékletei
1. melléklet
Kérdőív a tanulói elégedettség felmérésére
Kérjük, hogy válaszoljon az alábbi kérésekre a képzéssel kapcsolatos tanulói elégedettség felmérése érdekében. (a 10-es skálán az 1-es azt jelenti, hogy egyáltalán nem elégedett, míg a 10-es azt jelenti, hogy teljes mértékben elégedett. Természetesen a közbülső (2-9) kódokkal árnyalhatja véleményét.)
Mennyire elégedett az elvégzett képzés oktatóival?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
A képzés oktatója mennyire vette figyelembe az egyéni képességek közötti különbözőségeket?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Mennyiben támogatták az elvégzett feladatok és az alkalmazott módszerek a cél elérését?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Mennyiben jelent meg a kiemelt figyelmet igénylő tanulókkal való foglalkozás képzés során?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
A képzés oktatója mennyire vette figyelembe az egyéni képességek közötti különbözőségeket?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Mennyire elégedett a képzéshez biztosított tananyagok színvonalával?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Mennyire elégedett a gyakorlati képzés színvonalával?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Mennyire elégedett a duális képzőhely által biztosított tárgyi feltételekkel?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Mennyire elégedett a duális képzőhely által a megszerzett tudás ellenőrzésére megszervezett vizsga színvonalával?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Elérte-e a képzés a célját, az mennyiben felelt meg az elvárásainak?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Ajánlaná-e ismerőseinek a duális képzőhely valamely képzését?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Egyéb észrevétel, megjegyzés (Például a fejlesztésre/javításra szoruló területek felsorolása)
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Keltezés helye és ideje:
2. melléklet
Elégedettségmérés kiértékelése
A duális képzőhely megnevezése:
A képzés megnevezése:
A képzésen részt vett tanulók létszáma a kérdőív kitöltésekor:
Az értékelhető kérdőívek száma:
A kérdőívekre adott válaszok kérdésenkénti összesítése:
(Az egyes kérdésekre 1-10-ig pontozhat, melynél az 1-es pontszám a nagyon rosszat, míg a 10-es pontszám a példaértékű szintet jelenti.)
Mennyire elégedett az elvégzett képzés oktatóival?
A képzés oktatója mennyire vette figyelembe az egyéni képességek közötti különbözőségeket?
Mennyiben támogatták az elvégzett feladatok és az alkalmazott módszerek a cél elérését?
Mennyiben jelent meg a kiemelt figyelmet igénylő tanulókkal való foglalkozás képzés során?
A képzés oktatója mennyire vette figyelembe az egyéni képességek közötti különbözőségeket?
Mennyire elégedett a képzéshez biztosított tananyagok színvonalával?
Mennyire elégedett a gyakorlati képzés színvonalával?
Mennyire elégedett a duális képzőhely által biztosított tárgyi feltételekkel?
Mennyire elégedett a duális képzőhely által a megszerzett tudás ellenőrzésére megszervezett vizsga színvonalával?
Elérte-e a képzés a célját, az mennyiben felelt meg az elvárásainak?
Ajánlaná-e ismerőseinek a duális képzőhely valamely képzését?
Keltezés helye és ideje:
….…………………………………..
Aláírás helye
3. melléklet
Szakképző intézmények elégedettségi kérdőíve
A duális képzőhely megnevezése:
Az alábbi kérdésekre kérjük, 1-10 közötti szám megjelölésével válaszoljon. (az 1-es pontszám a nagyon rosszat, míg a 10-es pontszám a példaértékű szintet jelenti.)
- Mennyire elégedett a duális képzőhellyel való kapcsolattartással?
- A duális képzőhely mennyire vette figyelembe a szakképző intézmény sajátosságait a duális képzés megszervezésénél?
- Mennyire volt együttműködő a duális képzőhely a szakképző intézménnyel?
- Mennyiben segítette a tanulók fejlődését a duális képzőhely?
- A duális képzőhely oktatói mennyire vették figyelembe az egyéni képességek közötti különbözőségeket?
- Mennyire elégedett a duális képzőhely által biztosított munkák és eszközök színvonalával?
- Mennyire elégedett a duális képzőhelyen nyújtott szakmai munkával?
- Mennyire elégedett a duális képzőhely által biztosított oktatási helyszínnel?
- A duális képzőhelyen tartott szakmai oktatás mennyiben mozdította elő a tanulók tanulmányi előrehaladását?
Keltezés helye és ideje:
….…………………………………..
Aláírás helye
4. melléklet
Javaslat helyesbítő, illetve megelőző tevékenységek kezdeményezésére
Kérjük, válaszoljon az alábbi kérdésekre:
A dokumentált mérés eredménye a duális képzőhely kitűzött céljaihoz képest milyen eltéréseket mutat?
…………………………………………………………………………………………
Melyek a működés során ténylegesen bekövetkezett problémák?
…………………………………………………………………………………………
Kérjük, határozza meg a működés során ténylegesen bekövetkezett problémák okait.
…………………………………………………………………………………………
Kérjük, hogy tegyen javaslatot a működés során ténylegesen bekövetkezett problémák kezelésére vonatkozóan.
…………………………………………………………………………………………
A panaszok kezelésére milyen intézkedéseket fog alkalmazni, milyen határidőben ad a panaszokra válasz?
…………………………………………………………………………………………
Milyen helyesbítő, illetve megelőző tevékenységek bevezetését tartja indokoltnak?
…………………………………………………………………………………………
Keltezés helye és ideje:
……………………………………………
Aláírás helye
(a duálisképzőhely vezetője által kijelölt, vezető beosztású személy)
A feltárt okok megszüntetésére irányuló helyesbítő, illetve megelőző intézkedéseket
(A megfelelő válasz aláhúzással jelölendő)
elrendelem. nem rendelem el.
Keltezés helye és ideje: ……………………………………………
Aláírás helye
(duális képzőhely vezetője)
A minőségcélok meghatározása érdekében kérjük, válaszoljon az alábbi kérdésekre:
- Mit kíván a képzéssel kapcsolatos folyamatokon javítani a következő évben? Ennek mi az oka?
A javítandó folyamatok felsorolása:
A gyakorlati órák sűrítése, idejének rugalmassága.
A javítás szükségességének okai:
Felnőtt csoportok oktatásánál nagy nehézséget jelent a gyakorlati órák megfelelő idejének megtalálása.
- Mennyi időt vagy egyéb erőforrást fordít erre? (A megfelelő rész aláhúzandó)
1-10 nap, 10-50 nap, 50-100 nap, 100-nál több nap
Erőforrások felsorolása: Műtermi felszerelések, saját felszerelések, szabadidő, amiben a képzési célokat és feladatokat dolgozom ki, stb…
- Ki és hogyan ellenőrzi, hogy sikerült-e megvalósítania a célját?
Az ellenőrzést végző személy megnevezése:
, pl. gyak.okt, az iskola részéről a titkárság, és a gyakorlaton résztvevő diákok osztályfőnökei.
- Milyen határidővel ellenőrzi a cél megvalósultságát?
1-50 nap 50-100 nap 100-nál több nap
- Milyen folyamatokon kíván fejleszteni a következő évben?
A fejlesztendő folyamatok felsorolása:
Az önálló munkavégzésre motiválni (csapatban), önellenőrzés folyamat elsajátítása
- Milyen lépéseket kíván tenni a tanulók igényeinek és elvárásainak a kielégítése érdekében?
A tervezett lépések felsorolása:
A tanulók igényeinek felmérése, majd a felmérésre adott válaszok elemzésével, a munkamódszer aszerinti átalakításával.
- Mire büszke az elmúlt időszak eredményeiből?
Az eredmények felsorolása:
A fiatalok az átlagnál magasabb oktatáson vettek részt a plusz kiegészítő ismeretek megszerzésével (villanyszerelő konferencia, szaklap, infoshow) Ezért több eséllyel tudnak elhelyezkedni és biztosabban tudnak megállni a dolgozni akaró a felszabaduló villanyszerelő tanulók.
- Meg tudja ezeket az eredményeket a következő időszakban is ismételni? (A megfelelő rész aláhúzandó)
igen nem
Dátum:
….…………………………………..
Aláírás helye
Szakképzési Munkaszerződés
amely létrejött a szakirányú oktatást szervező duális képzőhely (a továbbiakban: Duális Képzőhely) és a képzésben részt vevő tanuló/képzésben részt vevő személy1(a továbbiakban: Tanuló/Képzésben részt vevő személy) között (Duális Képzőhely és Tanuló/Képzésben részt vevő személy a továbbiakban együtt: Felek) a(z) 4 0712 04 07azonosító számú Villanyszerelő szakma szakirányú oktatása céljából az alábbi feltételek szerint.
A szakirányú oktatás helye szerint illetékes gazdasági kamara által meghozott duális képzőhely nyilvántartásba vételi ügyszáma: NYV/2023/04/42/2
1. Duális Képzőhely és Tanuló/Képzésben részt vevő személy adatai
Duális Képzőhely Adószám: 28761055- 2-43 Név: V24 csoport Kft. …………………………………………………………….. Székhely:1188 Budapest Tigriskő utca 22.A1. ..…………………………………….……. Cégjegyzékszám/Egyéni vállalkozó/Egyéb szervezet nyilvántartási száma: ……………………………………… Statisztikai számjel:28761055-4321-113-1 Képviselőjének családi és utóneve: Mészáros Péter A szakirányú oktatás helyszíne: név: VÁLTOZÓ MUNKATERÜLET cím: 1188 Budapest Tigrikő utca 22 A1. tel.: +36306040927 fax……………………… e-mail: villanyszerelononstop@gmail.com A szakirányú oktatásért felelős személy neve: Mészáros Péter tel.: 306040927 e-mail: villanyszerelononstop@gmail.com | Tanuló/Képzésben részt vevő személy O ktatási azonosító:OM 203058 Név: Születési név: Születési hely: Születési idő: Anyja születési neve: Lakcím: tel /email.: Jelen szakképzési munkaszerződés megkötéséig korábban megszerzett szakmája(i): X nincs van, száma: …………………..……….…… megnevezése: ………………………….…….. száma: ……………………………… megnevezése: ………………………….…….. Törvényes képviselő (szülő vagy gyám)* * kitöltése csak 18. év alatti tanul esetén kötelező név: ………………………………………………………… lakcím: …………………………………… ………………………………………………………………………………… tel.: ………………………………………………………………………….. e-mail: …………………………………..…..@……………………… |
2. Tanuló/Képzésben részt vevő személy a szakirányú oktatás kezdetének időpontjában a
X szakképző iskola technikum
évfolyamánakI. II. félévében,
,éves képzésben
folytat tanulmányokat.
3. A szakképző intézmény (a továbbiakban: Iskola) adatai, amellyel Tanuló/Képzésben részt vevő személy tanulói jogviszonyban/felnőttképzési jogviszonyban van:
Iskola Neve: BMSZC Verebély László Technikum Oktatási azonosítója: OM 203058 Székhelye: 1139 Budapest, Üteg u. 13-15. Törvényes képviselőjének neve: Daróczi József telefonszám: tel:06-1/320-3032 e-mail: iskola@verebelyszki.hu <iskola@verebelyszki.hu>; telefonszám: 06-70/502-2373, e-mail: tagyi@verebelyszki.hu |
4. A Felek a szakképzésről szóló 2019. évi LXXX. törvény (a továbbiakban: Szkt.) előírásai szerint, kölcsönösen és egybehangzóan nyilatkoznak arról, hogy egymással szakképzési munkaszerződést kötnek.
5.1. A jelen szakképzési munkaszerződés alapján oktatott szakma képzési ideje a Szakmajegyzék szerint: 0,5 év.
5.2. A szakirányú oktatás
a) kezdete a Duális Képzőhelynél (biztosítási jogviszony kezdete):
b) várható befejezése:
6. Tanuló/Képzésben részt vevő személy elfogadja a szakirányú oktatásban való részvétel feltételeit és kötelezettséget vállal Duális Képzőhely irányítása szerint a szakirányú oktatásban való részvételre.
7. Duális Képzőhely vállalja Tanuló/Képzésben részt vevő személy szakirányú oktatáson való foglalkoztatását és oktatását, továbbá kötelezettséget vállal Tanuló/Képzésben részt vevő személy számára az Szkt.-ban meghatározott munkabér és egyéb juttatások nyújtására.
8. Tanuló/Képzésben részt vevő személy kijelenti, hogy egyidejűleg csak egy szakképzési munkaszerződéssel rendelkezik.
9. Felek kijelentik, hogy Tanuló/Képzésben részt vevő személy a szakmára előírt egészségügyi feltételeknek és pályaalkalmassági követelményeknek megfelel.
10. Tanuló/Képzésben részt vevő személy szakirányú oktatása körébe tartozó munkafeladatok Duális Képzőhely képzési programja alapján: Épületvillamossági szerelés gyakorlása, csatlakozóvezetékek, épületvillamossági berendezések, érintésvédelem, villámvédelem, épületvillamossági mérések, ( -üzemi, hiba, szerelői ellenőrző mérések) szerelői ellenőrzés végzése, dokumentálása.
11. Duális Képzőhely a szakképzésről szóló törvény végrehajtásáról szóló 12/2020. (II. 7.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Szkr.) 253. § (1) bekezdésében, illetve az ezt módosító 800/2021 Korm. rendelet 13. § 33. pontjában foglaltak alapján Tanuló/Képzésben részt vevő személy munkabérét havi bruttó 100000 Ft-ban, azaz százezer Forintban határozza meg.
12. A 11. pontban meghatározott munkabért Duális Képzőhely a Tanuló/Képzésben részt vevő személy_____________________________ Banknál vezetett,
számú bankszámlájára utólag, a tárgyhót követő hónap tizedik napjáig átutalással teljesíti.
13. Duális Képzőhely kijelenti, hogy a 11. pontban meghatározott munkabér összegének megállapításánál figyelembe vette Tanuló/Képzésben részt vevő személy szakmai felkészültségét, tanulmányi eredményeit.
14. Tanulót/Képzésben részt vevő személyt egyéb juttatásként a Tanuló/Képzésben részt vevő személy által választott szakmához szükséges szakképzettséggel betöltött munkakörben foglalkoztatottak részére biztosított juttatások illetik meg, amelyről Duális Képzőhely a 16. pontban foglaltak szerint tájékoztatja Tanulót/Képzésben részt vevő személyt.
15. Tanuló/Képzésben részt vevő személy kötelezettséget vállal arra, hogy
– Duális Képzőhely képzési rendjét megtartja, a képzésre vonatkozó utasításait végrehajtja,
– a szakmai ismereteket a képességeinek megfelelően elsajátítja,
– a biztonsági, egészségügyi és munkavédelmi előírásokat megtartja,
– nem tanúsít olyan magatartást, amellyel Duális Képzőhely jogos gazdasági vagy egyéb érdekeit veszélyeztetné.
16. Duális Képzőhely kijelenti, hogy jelen szakképzési munkaszerződés aláírásával egyidejűleg Tanulót/Képzésben részt vevő személyt – munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény (a továbbiakban: Mt.) 46. és 47. §-ban foglaltak mellett – írásban tájékoztatta
– a munkabér és az egyéb juttatások kifizetésének időpontjáról, az azt terhelő fizetési kötelezettségek levonásáról,
– Tanuló/Képzésben részt vevő személy számára nyújtható egyéb juttatásokról és kedvezményekről, azok mértékéről és nyújtásának feltételeiről,
– a szakirányú oktatásáért felelős személy családi és utónevéről és elérhetőségéről,
– közreműködő igénybevétele esetén a Duális Képzőhely által igénybe vett vagy várhatóan igénybevételre kerülő közreműködő megnevezéséről, székhelyén vagy telephelyén lévő szakirányú oktatási helyszínéről vagy helyszíneiről, képviselőjének családi és utónevéről, Tanulónak/Képzésben részt vevő személynek a Duális Képzőhely által igénybe vett közreműködőhöz történő kirendelésének időtartamáról.
17. Duális Képzőhely kötelezettséget vállal arra, hogy Tanuló számára – egészségvédelmi és munkavédelmi szempontból biztonságos munkahelyen – szakirányú oktatásáról gondoskodik.
18. Tanulót/Képzésben részt vevő személyt a tizennyolcadik életévének betöltése évének utolsó napjáig évente negyvenöt munkanap, ezt követően évente harminc munkanap szabadság illeti meg. Duális Képzőhely a szabadság kiadásánál figyelemmel van az őszi, téli, tavaszi és nyári szünet rendjére. Duális Képzőhely a nyári szünetben legalább tizenöt munkanap szabadságot Tanuló/Képzésben részt vevő személy kérésének megfelelő időpontban egybefüggően ad ki.
Amennyiben Tanuló/Képzésben részt vevő személy más munkáltatóval fennálló, foglalkoztatásra irányuló jogviszonnyal is rendelkezik, a szabadság megállapítása az Szkt 83. § (7) bekezdésében foglaltaknak megfelelően történik.
19. Duális Képzőhely kötelezettséget vállal arra, hogy a regisztrációs és tanulmányi rendszerben Tanuló/Képzésben részt vevő személy szakirányú oktatásával összefüggésben rögzíti az Szkr. 224. §-ában előírtakat.
20. Felek kijelentik, hogy Tanuló/Képzésben részt vevő személy által előállított termékekkel, szolgáltatási díjakkal a Duális Képzőhely rendelkezik.
21. Felek jelen szakképzési munkaszerződést, annak módosítását és felmondását írásba foglalják, annak tartalmát közös megegyezéssel módosíthatják.
22. A tanulói jogviszony, illetve a felnőttképzési jogviszony szünetelése alatt jelen szakképzési munkaszerződésből eredő jogok és kötelezettségek nem illetik meg és nem terhelik Feleket. A tanulói jogviszony, illetve a felnőttképzési jogviszony szünetelése alatt Tanuló/Képzésben részt vevő személy munkabérre és más juttatásra nem jogosult.
23. Duális Képzőhely jelen szakképzési munkaszerződés megszűnésével, illetve megszüntetésével egyidejűleg e tényről értesíti a szakképző intézményt.
24. Duális Képzőhely jelen szakképzési munkaszerződés megszűnésekor, illetve megszüntetésekor Tanuló/Képzésben részt vevő személy részére – a munkaviszonyra vonatkozó szabályban és egyéb jogszabályokban előírt igazolások mellett – igazolást állít ki a szakirányú oktatásban eltöltött időről és a megszerzett szakmai ismeretekről.
25. Egyéb rendelkezések: …………………………………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………………………….
…………………………………………………………………………………………………………….
…………………………………………………………………………………………………………….
2
Fiatal munkavállalónak minősülő tanuló esetén
A törvényes képviselő hozzájárulása szükséges a fiatal munkavállalónak minősülő tanuló vagy a cselekvőképességében a munkaviszonnyal összefüggő ügycsoportban részlegesen korlátozott munkavállalónak minősülő tanuló olyan jognyilatkozatának érvényességéhez, amely a munkaszerződés megkötésére, módosítására, megszüntetésére vagy kötelezettségvállalásra irányul. 6. Jelen szakképzési munkaszerződésben nem szabályozott kérdésekben az Szkt.-t, az Szkr.-t és a Mt.-t kell alkalmazni.
27. Felek jelen szakképzési munkaszerződést, mint akaratukkal mindenben egyezőt a mai napon aláírták.
Kelt: BUDAPEST
_______________________ | _______________________ | _______________________ | ||||
Duális Képzőhely P.H. | Tanuló/Képzésben részt vevő személy | Fiatal munkavállalónak minősülő tanuló esetén törvényes képviselője |
Jelen szakképzési munkaszerződést kapják:
1./ Duális Képzőhely
2./ Tanuló/Képzésben részt vevő személy (fiatalkorú tanuló esetén törvényes képviselője)
1 Tanuló esetén csak a „Tanuló”, képzésben részt vevő személy esetén csak a „Képzésben részt vevő személy” kifejezés használandó végig a szerződésben